vbulletının admın paneli cok güzel
hemde forumla ilk defa tanışanlara kullanması kolay gelıyor
herşey üyeler için yoksa bende phbb yı sevıyorum
Vb'nin yonetim paneli karısıktır.Senin solediğinin tam aksine smf ile ilk defa tanısanlar daha kolay yapar