neden vbulletin?
21
●1.479
- 18-11-2006, 10:49:25eskiden phpbb kullanıodum, artık uzun zamandır hep smf kullanıyorum. vb dışarıdan bakınca oldukça güzel ama 3-5 java oyunu dışında dışarıdan pek bi farkı yok smf'ye göre. nedir vb'yi özel kılan, sadece java fonksiyonlar mı? eğer öyleyse sadece bunlar için ne gerek varki lisans satın almaya yada lisanssız vb riskine girmeye?
- 18-11-2006, 12:45:07şahsen ben sadece görünüş için bi ton lisans parası vereceğime oturur tema yaparım vb'nin aynısı olur görünüş olarak. seo konusu doğru smf felaket kötü indexleniyor.. ama biri bedava biri bi ton para.. smf'ye parayla seo ayarlayan kişiler de var ve lisans ücretinden çok daha ucuza yapabiliyorlar

vb'yi sevmiyorum, antipati duyuyorum.. paralı olduğu için.. yani bedava olan smf varken gereksiz buluyorum hala.. - 18-11-2006, 13:04:24Üyeliği durdurulduBugüne Kadar Yüzlerce Kişiyi XOOPS'a Teşvik Ettim.1 Kişi Beğenmedi (oda Anladından Değil)
https://www.r10.net/cms/25883-xoops-2...-new-post.html
5 Dakikanızı Ayırın ve Kurun.Beğenmezseniz Yazın


