şahsen ben sadece görünüş için bi ton lisans parası vereceğime oturur tema yaparım vb'nin aynısı olur görünüş olarak. seo konusu doğru smf felaket kötü indexleniyor.. ama biri bedava biri bi ton para.. smf'ye parayla seo ayarlayan kişiler de var ve lisans ücretinden çok daha ucuza yapabiliyorlar
vb'yi sevmiyorum, antipati duyuyorum.. paralı olduğu için.. yani bedava olan smf varken gereksiz buluyorum hala..