eskiden phpbb kullanıodum, artık uzun zamandır hep smf kullanıyorum. vb dışarıdan bakınca oldukça güzel ama 3-5 java oyunu dışında dışarıdan pek bi farkı yok smf'ye göre. nedir vb'yi özel kılan, sadece java fonksiyonlar mı? eğer öyleyse sadece bunlar için ne gerek varki lisans satın almaya yada lisanssız vb riskine girmeye?