Herkes vbulletine alışmış ama hakkını yemeyelim harbiden güzel görüntüsü var.Benimde smf forumum var ve herkes vbulletin geçsene diyor
Vbulletin birde kolay indexleniyor.Smf'de indexlenme çok feci