Konu
neden vbulletin?
18-11-2006, 12:31:23
#5
Varista
Herkes vbulletine alışmış ama hakkını yemeyelim harbiden güzel görüntüsü var.Benimde smf forumum var ve herkes vbulletin geçsene diyor
Vbulletin birde kolay indexleniyor.Smf'de indexlenme çok feci