k2an adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vb'nin yonetim paneli karısıktır.Senin solediğinin tam aksine smf ile ilk defa tanısanlar daha kolay yapar
yanlış anlaşıldım
admın paneli benim hoşuma gidiyor

ama yenı forumla tanışan üyeler için vbulletın forumu kullanması daha kolay geliyor bence