• 25-07-2020, 17:19:33
    #1
    Merhabalar
    Tamamen kendi çabalarımla (kurulum sırasında yardım alarak) bir İngilizce websitesi kurmaya çalışıyorum. Fakat incelemeden almışım Tema baya eski bir tema. Yolun başındayken sizce temayı değiştireyim mi? Yoksa idare eder mi? Fikirlerinizi ve önerilerinizi belirtirseniz sevinirim.
    Teşekkürler

    http://ellaersal.com
  • 25-07-2020, 17:20:12
    #2
    Siteye ulaşılamıyor hatası alıyorum hocam
  • 25-07-2020, 17:21:16
    #3
    Fatoshisme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteye ulaşılamıyor hatası alıyorum hocam
    www koymadan denediğinizde açılıyor bende ama?
  • 25-07-2020, 17:25:17
    #4
    esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Tamamen kendi çabalarımla (kurulum sırasında yardım alarak) bir İngilizce websitesi kurmaya çalışıyorum. Fakat incelemeden almışım Tema baya eski bir tema. Yolun başındayken sizce temayı değiştireyim mi? Yoksa idare eder mi? Fikirlerinizi ve önerilerinizi belirtirseniz sevinirim.
    Teşekkürler

    http://ellaersal.com
    Mobilden görüntülediğim kadarıyla sade ve hızlı bir tema. Kullanım amacınıza göre şekillenebilir ama şuan için güzel duruyor. Başarılar dilerim hocam
  • 25-07-2020, 17:26:27
    #5
    anlayan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilden görüntülediğim kadarıyla sade ve hızlı bir tema. Kullanım amacınıza göre şekillenebilir ama şuan için güzel duruyor. Başarılar dilerim hocam
    Teşekkür ederim. Bana da fazla sade olması acaba dedirtti sade olması iyi bir şey mi kötü mü karar veremedim
  • 25-07-2020, 17:33:59
    #6
    esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Bana da fazla sade olması acaba dedirtti sade olması iyi bir şey mi kötü mü karar veremedim
    Hocam örneğin site içeriğinize göre bilgi edinme amaçlı web sitelerine girdiğim zaman genellikle sade bir yapıya sahip siteleri ilgiyle okuyorum mesela. Yabancı siteleri incelerseniz genellikle çoğu sadelikten yana. Tabi yüzlerce tasarıma göz atmak istiyor insan. Genellikle içine sinmediği oluyor hep ama içeriği zenginleştirmeyi ön plana alırsanız başlangıçta bence daha iyi olur
  • 25-07-2020, 17:35:27
    #7
    gayet sade ve hoş bence, Başarılar diliyorum
  • 25-07-2020, 17:36:31
    #8
    ZaLimKraL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gayet sade ve hoş bence, Başarılar diliyorum
    Teşekkür ederim
  • 25-07-2020, 19:32:57
    #9
    esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www koymadan denediğinizde açılıyor bende ama?

    Direkt koyduğunuz linke tıkladım. 3.denemem de açıldı.

    Ben de sade ve şık buldum. İçini doldurursaniz ve seo uyumlu hale getirirseniz daha güzel olur, hocam