Merhabalar
Tamamen kendi çabalarımla (kurulum sırasında yardım alarak) bir İngilizce websitesi kurmaya çalışıyorum. Fakat incelemeden almışım Tema baya eski bir tema. Yolun başındayken sizce temayı değiştireyim mi? Yoksa idare eder mi? Fikirlerinizi ve önerilerinizi belirtirseniz sevinirim.
Teşekkürler

http://ellaersal.com