Teşekkür ederim. Bana da fazla sade olması acaba dedirtti

sade olması iyi bir şey mi kötü mü karar veremedim
Hocam örneğin site içeriğinize göre bilgi edinme amaçlı web sitelerine girdiğim zaman genellikle sade bir yapıya sahip siteleri ilgiyle okuyorum mesela. Yabancı siteleri incelerseniz genellikle çoğu sadelikten yana. Tabi yüzlerce tasarıma göz atmak istiyor insan. Genellikle içine sinmediği oluyor hep ama içeriği zenginleştirmeyi ön plana alırsanız başlangıçta bence daha iyi olur