anlayan21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mobilden görüntülediğim kadarıyla sade ve hızlı bir tema. Kullanım amacınıza göre şekillenebilir ama şuan için güzel duruyor. Başarılar dilerim hocam
Teşekkür ederim. Bana da fazla sade olması acaba dedirtti sade olması iyi bir şey mi kötü mü karar veremedim