esrae adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
www koymadan denediğinizde açılıyor bende ama?

Direkt koyduğunuz linke tıkladım. 3.denemem de açıldı.

Ben de sade ve şık buldum. İçini doldurursaniz ve seo uyumlu hale getirirseniz daha güzel olur, hocam