Alıntı
sedo'da bozuldu..
15
●1.053
- 26-10-2006, 21:01:14eger dedigin gibi sedo yoneticileri/calisanlari varsa mutlaka yazarlar.ReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2006, 21:05:34Üyeliği durduruldu"Sedo'da bozuldu" değil "Sedo da bozuldu" olacak.
- 26-10-2006, 21:12:53telefon kullanmıyorum artık sıkıldım kapadım. bir sure boyleyim (depresifimHitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
)
