HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok kıbraksın la
Bugun sana isim dustu, aradım kapalıydı 0900'lü hattın
telefon kullanmıyorum artık sıkıldım kapadım. bir sure boyleyim (depresifim)