Konu
sedo'da bozuldu..
26-10-2006, 21:12:53
#16
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
HitcH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok kıbraksın la
Bugun sana isim dustu, aradım kapalıydı 0900'lü hattın
telefon kullanmıyorum artık sıkıldım kapadım. bir sure boyleyim (depresifim
)