bunun dışında herhangi bir mail de gelmedi banlandığıma dair
bir forum var, sedo yetkilileri oraya üye.
konu açtım nedir bu türkiyeden olduğum için mi böyle muamele görüyorum felan diye.
bakalım foruma ne yazıcak.