• 26-10-2006, 17:27:29
    #1
    selam,
    bu aralar sedo'dan banlanan var mı arkadaşlar?
    2 domainim vardı, hiçbir şekilde hile yok sırf google hiti günlük toplam 2000 civarı hit. biri yabancı diğeri Türk..
    ve ilk kez sedoya giriyorum, dediğim gibi hiçbir şekilde hilenin H'si yok.. İçerikli sitelerdi ikiside, ve banlandım..
    Türklere karşı bir boykotmu başlattı bu sistemler hiçbirşey anlamadım
  • 26-10-2006, 17:35:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sedonun bu yaptığı yeni bir olay değilki , o kadar ki artık pek kullanan bile kalmadı ,
    seninde dediğin gibi hile hurda yapmasan bile atıyor.
    Paranında bir güzel ustune yatıyor.
  • 26-10-2006, 18:04:21
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bin kere soyledim bu aralar sedo'dan uzak durun diye dinleyen kim..
  • 26-10-2006, 18:08:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun ReaL

    Sedo ilk kullandığım ve hâlâ kullandığım bi sponsor.. Hesabım hâlâ devam ediyor.. İnşallah ödeme almaya da devam ederim..
  • 26-10-2006, 18:12:22
    #5
    benim de hesabım duruyor banlanmadım. fakat yeni kayıt olan kullanıcılar kullanmasın. ben bile stres altındayım su an. gecen ay bilmem kac milyarlik domain satısı yaptıgım hesap bile banlandıktan sonra hic guvenim kalmadı acıkcası.
  • 26-10-2006, 18:41:57
    #6
    sağol slim_boy

    Alıntı
    This is to confirm that you have amended your bank account/PayPal details.

    If you have not authorised this change, please contact us as soon as possible by telephone.
    Böyle bir mail gelmişti 4 gün önce, hiçbir değişiklik yapmama rağmen, ve bugün banlıyım
  • 26-10-2006, 18:48:33
    #7
    Sedo'daki banka hesabini ya da PayPal adresini mi degistirdin ? Sanirim Sedo hesabina birileri izinsiz giris yapmis da..
  • 26-10-2006, 18:56:57
    #8
    yok baba değişiklik yapmadım, sürekli kontrol halindeydim zaten.
    bahane bol
  • 26-10-2006, 19:16:13
    #9
    İlginç
    O mail'den tek bi sonuç çıkarabiliyorum, hesabına başkaları giriş yapmış ve bilgileri değiştirmiş.. Ama bahane olarak mı attılar bilemem..