Konu
sedo'da bozuldu..
26-10-2006, 18:08:23
#4
SLiM_BoY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geçmiş olsun ReaL
Sedo ilk kullandığım ve hâlâ kullandığım bi sponsor.. Hesabım hâlâ devam ediyor.. İnşallah ödeme almaya da devam ederim..