Konu
sedo'da bozuldu..
26-10-2006, 21:01:14
#14
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ReaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Cevap yazarsalar, tabi zevkle paylaşırım..
eger dedigin gibi sedo yoneticileri/calisanlari varsa mutlaka yazarlar.