• 09-09-2008, 14:19:42
    #46
    Öncelikle arkadaşı iyi niyetinden dolayı tebrik ederim.Ancak Türkiye'ye bedava sms hizmeti verebilecek bir sistem olduğuna inanmıyorum, hatta iddaa ediyorum Turkcell dahi böyle bir hizmeti veremez, tahminen 24 saat içerisinde tüm gsm şebekesi kesinlikle çöker, kendine gelemez...
  • 09-09-2008, 14:25:43
    #47
    Üyeliği durduruldu
    Bedava derken şöyle birşey var, o adam parasını ödüyor sadece biz ödemiyoruz. GSM şirketleri bedava mesaj yollatmaz tabii ki
  • 09-09-2008, 14:32:02
    #48
    Alone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedava derken şöyle birşey var, o adam parasını ödüyor sadece biz ödemiyoruz. GSM şirketleri bedava mesaj yollatmaz tabii ki
    işte bu noktada AVEA giriyor devreye 39 kontör 500/5000
    150 kontör 10 dakikası 2 kontör

    Teşekkürler avea


    bloguma eklemeliyim
  • 09-09-2008, 14:34:32
    #49
    Yönetici onayı bekliyor
    bu işi aslında güzel şekilde yapabiliriz yani mesaj yollayacaksını ama reklamlara tıklayacaksını ki adamda ordan karşılasın parasını günlük adam reklamlarda kazandığı kadar mesaj gönderece sistem yani kazandığı direk ücretsiz smse dönüşecek kredi kalmayınca mesaj verecek günlük sms gönderme kotası doldu cinsinden acayip iyi tutarda yapmak lazım
  • 09-09-2008, 14:44:25
    #50
    Tüh ya yetişemedik.
  • 09-09-2008, 14:48:15
    #51
    en güzel vodofone cepbir her yöne 1 kontör
  • 09-09-2008, 14:53:44
    #52
    GrafikerBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu işi aslında güzel şekilde yapabiliriz yani mesaj yollayacaksını ama reklamlara tıklayacaksını ki adamda ordan karşılasın parasını günlük adam reklamlarda kazandığı kadar mesaj gönderece sistem yani kazandığı direk ücretsiz smse dönüşecek kredi kalmayınca mesaj verecek günlük sms gönderme kotası doldu cinsinden acayip iyi tutarda yapmak lazım
    Çok güzel söylüyorsun fakat bunu yapmıyor insanımız Sadece sömürüyor.

    Bu arada sistemin şuan Türkiye'ye çalışmamasının nedeni, benim burada faydam olsun diye paylaştığım sms sitesini, bazılarının SPAM niyetine kullanmasıdır.

    Sitenin sahibi, Türkiye'ye yasaklayacağını söyledi fakat ben her IP'ye günlük 3-4 sms limiti koymasını söyledim bakalım ne zaman aktifleşecek
  • 09-09-2008, 15:02:39
    #53
    sistem 1 günde mort :A

    açılsın ki kaynak kodları çalam free sms sitesi yapam
  • 09-09-2008, 15:05:40
    #54
    Üyeliği durduruldu
    MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte bu noktada AVEA giriyor devreye 39 kontör 500/5000
    150 kontör 10 dakikası 2 kontör

    Teşekkürler avea


    bloguma eklemeliyim
    turkcell'de 3k mesaj 30 kontör

    çift telefonla full mesaj modda takılıyoruz çokta güzel oluyor yani ne gerek var netten kasmaya dimi :P