Konu
Bedava SMS gönderin :)
09-09-2008, 14:25:43
#47
Alone
Üyeliği durduruldu
Bedava derken şöyle birşey var, o adam parasını ödüyor sadece biz ödemiyoruz. GSM şirketleri bedava mesaj yollatmaz tabii ki