Öncelikle arkadaşı iyi niyetinden dolayı tebrik ederim.Ancak Türkiye'ye bedava sms hizmeti verebilecek bir sistem olduğuna inanmıyorum, hatta iddaa ediyorum Turkcell dahi böyle bir hizmeti veremez, tahminen 24 saat içerisinde tüm gsm şebekesi kesinlikle çöker, kendine gelemez...