Konu
Bedava SMS gönderin :)
09-09-2008, 14:32:02
#48
MBD
Alone adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bedava derken şöyle birşey var, o adam parasını ödüyor sadece biz ödemiyoruz. GSM şirketleri bedava mesaj yollatmaz tabii ki
işte bu noktada AVEA giriyor devreye
39 kontör 500/5000
150 kontör 10 dakikası 2 kontör
Teşekkürler avea
bloguma eklemeliyim