• 08-09-2008, 22:55:36
    #10
    vodafone ve turkcelle denemek için gönderdim ve gitti umarım çökmez
  • 08-09-2008, 22:58:20
    #11
    Arkadaşım Çok teşekkur ederim valaha varya saniye demeden gidiyor dendim herhalde salisedemi gidiyor bilmem çok teşekkurler çok işimize yarayacak bu site bizim
  • 08-09-2008, 23:05:39
    #12
    teşekkürler kardeşim gayet hızlı ve bol reklamlı
  • 08-09-2008, 23:18:17
    #13
    süper miş tşkler
  • 08-09-2008, 23:21:16
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kesin patlar bu
  • 08-09-2008, 23:26:24
    #15
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Arkadaşım : Abi ben rıfkı yazdım mesaj gelmedi yazmış bana..

    Ya bende olsam rıfkıya sms yollamam. Tarkan Teoman gibi klas isimler yazın kardeşim..
  • 08-09-2008, 23:46:13
    #16
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten de hızlı ve sorunsuz gidiyor. teşekkür ederiz
  • 08-09-2008, 23:46:45
    #17
    sms bomberman
  • 08-09-2008, 23:55:59
    #18
    helal olsun valla süper