• 09-09-2008, 02:40:04
    #28
    Operasyonu başarıyla tamamlamışsınız
  • 09-09-2008, 02:50:25
    #29
    Yazık oldu ya..
  • 09-09-2008, 02:51:06
    #30
    bunu nasıl patlatıyorlar? kim neden patlatıyor ve nerden biliyodunuz patlayacağını ?
  • 09-09-2008, 04:21:10
    #31
    Üyeliği durduruldu
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu nasıl patlatıyorlar? kim neden patlatıyor ve nerden biliyodunuz patlayacağını ?

    Çok atılınca zaten kendiliğinden gümlüyor
  • 09-09-2008, 04:32:38
    #32
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Size bir bedava sms sitesi bulayım dedim tonla site var sms gonderen ama Turkiye ulke sıralamasında yok.. Çokmu gereksiz sms kasıyoruz acaba? Ne Dersiniz?
  • 09-09-2008, 04:51:57
    #33
    Gömlemiş
  • 09-09-2008, 05:47:58
    #34
    kim patlattı ya
  • 09-09-2008, 05:49:44
    #35
    Üyeliği durduruldu
    sağolsun arkaşın biride bana 50-60 tane yollamış aynı mesajdan hem şarjım bitti hem böyle patlar sistem.
  • 09-09-2008, 05:52:14
    #36
    hadi hücumm patlatalım kapanır fazla sürmez dicektimki gitti Message Failed for Delivery