Bedava SMS gönderin :) - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bedava SMS gönderin :)
68
●
4.282
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bedava SMS gönderin :)
1
2
3
4
5
6
7
8
09-09-2008, 02:40:04
#28
Juglans
Operasyonu başarıyla tamamlamışsınız
09-09-2008, 02:50:25
#29
myqatsel
Yazık oldu ya..
09-09-2008, 02:51:06
#30
mechulsun
bunu nasıl patlatıyorlar? kim neden patlatıyor ve nerden biliyodunuz patlayacağını ?
09-09-2008, 04:21:10
#31
Pron1ck
Üyeliği durduruldu
mechulsun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bunu nasıl patlatıyorlar? kim neden patlatıyor ve nerden biliyodunuz patlayacağını ?
Çok atılınca zaten kendiliğinden gümlüyor
09-09-2008, 04:32:38
#32
Hagiwhat
⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
Size bir bedava sms sitesi bulayım dedim tonla site var sms gonderen ama Turkiye ulke sıralamasında yok.. Çokmu gereksiz sms kasıyoruz acaba? Ne Dersiniz?
09-09-2008, 04:51:57
#33
Diktator
Gömlemiş
09-09-2008, 05:47:58
#34
fatal
kim patlattı ya
09-09-2008, 05:49:44
#35
freebet
Üyeliği durduruldu
sağolsun arkaşın biride bana 50-60 tane yollamış aynı mesajdan hem şarjım bitti hem böyle patlar sistem.
09-09-2008, 05:52:14
#36
schreck
hadi hücumm patlatalım
kapanır fazla sürmez dicektimki gitti Message Failed for Delivery
1
2
3
4
5
6
7
8
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler