İş saat hakkında
11
●274
- 18-01-2020, 16:57:06Bilmiyom patron kış dedi fazla kimse gelmez + 5 6 ay çalış asgerı ücret al dendiynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2020, 16:59:21royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O adam batacak bilgin olsun.
Kölelik sistemi kalktı hocam. Patronu bilgilendirin. - 18-01-2020, 16:59:44ozaman şöyle yapalım sigorta müfettişlerini getirelim ona da aynısını diyebilirmiroyxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle bir dünya yok hocam restaurant ve kafeler bunu sürekli yapiyorlar 10 saat çaliştirip 8 saat üzerinden paraları hesap ettiriyorlar sen hem 12 saat çalişacaksın hemde 1600 ₺ alicaksın ? 2018 'de kalmiş senin o patronun
2018 in asgari ücretini verdiğine göre
- 18-01-2020, 17:01:49Üyeliği durdurulduMerhaba,
Sakın öyle bir hata yapma, Deneyimli ve Deneyimsiz Bir personel dahil ilk girişte asgari ücrete tabiidir. 1.600 TL Nerdee Asgari ücret nerede.
İşçiye asgari ücret altında ödeme yapılması da idari para cezası ile karşılanmıştır. Asgari ücret, işçiye ödenebilecek en düşük ücrettir. Bu ücretin altında yapılan ödeme, işverenin bu şekilde ödeme yapılan her bir işçi ve her bir ay başına 191 TL idari para cezası ödemesini gerektirecektir. (4857/102/1-a) - 18-01-2020, 17:17:31Asgari ücretin altında kimse çalışamaz, kölelik, işkur vs. gibi saçma yorumlara aldanmayın. Burası maalesef Türkiye, aç kalma yaşamaya çalış...royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bar, Restaurant vs. gibi yerlerde çalışanlardan öğrendiğime göre;
Bu tür yerler maaş vermek yerine, iş yerinin kazancının belli bir oranını çalışanlara dağıtan bir sistem ile çalışıyorlarmış. Kazanç yok ise; maaş bile yokmuş!
İhtiyacını giderene kadar çalışmanı tavsiye ederim.
O adam batacak bilgin olsun.
öyle bir dünya yok hocam restaurant ve kafeler bunu sürekli yapiyorlar 10 saat çaliştirip 8 saat üzerinden paraları hesap ettiriyorlar sen hem 12 saat çalişacaksın hemde 1600 ₺ alicaksın ? 2018 'de kalmiş senin o patronun