• 18-01-2020, 16:54:05
    #1
    Beyler bir restoranta çalışçam ama uygunmu değilmi bilemiyorum sabah 12 akşam 12 maaş 1600 komi sizce girsemi yoksa azmi
  • 18-01-2020, 16:54:15
    #2
    asgari ücretin altında kimseyi çaliştirilamaz + 8 saatten fazla da çaliştirilamaz
  • 18-01-2020, 16:55:03
    #3
    Hocam 12 saat 1.600 iyi misin sen? 10 saat 2.300 asgari veren yerler var, araştır komi olarak bulursun. Girme kendine eziyet.
  • 18-01-2020, 16:57:06
    #4
    ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asgari ücretin altında kimseyi çaliştirilamaz + 8 saatten fazla da çaliştirilamaz
    Bilmiyom patron kış dedi fazla kimse gelmez + 5 6 ay çalış asgerı ücret al dendi
  • 18-01-2020, 16:58:36
    #5
    birader patron *********** herhalde seni işkurdan alsa bile 1 yıl paşalar gibi devlet bakar beni işkurdan al de
  • 18-01-2020, 16:59:21
    #6
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyom patron kış dedi fazla kimse gelmez + 5 6 ay çalış asgerı ücret al dendi
    O adam batacak bilgin olsun.

    Kölelik sistemi kalktı hocam. Patronu bilgilendirin.
  • 18-01-2020, 16:59:44
    #7
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmiyom patron kış dedi fazla kimse gelmez + 5 6 ay çalış asgerı ücret al dendi
    ozaman şöyle yapalım sigorta müfettişlerini getirelim ona da aynısını diyebilirmi öyle bir dünya yok hocam restaurant ve kafeler bunu sürekli yapiyorlar 10 saat çaliştirip 8 saat üzerinden paraları hesap ettiriyorlar sen hem 12 saat çalişacaksın hemde 1600 ₺ alicaksın ? 2018 'de kalmiş senin o patronun 2018 in asgari ücretini verdiğine göre
  • 18-01-2020, 17:01:49
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Sakın öyle bir hata yapma, Deneyimli ve Deneyimsiz Bir personel dahil ilk girişte asgari ücrete tabiidir. 1.600 TL Nerdee Asgari ücret nerede.

    İşçiye asgari ücret altında ödeme yapılması da idari para cezası ile karşılanmıştır. Asgari ücret, işçiye ödenebilecek en düşük ücrettir. Bu ücretin altında yapılan ödeme, işverenin bu şekilde ödeme yapılan her bir işçi ve her bir ay başına 191 TL idari para cezası ödemesini gerektirecektir. (4857/102/1-a)
  • 18-01-2020, 17:17:31
    #9
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyler bir restoranta çalışçam ama uygunmu değilmi bilemiyorum sabah 12 akşam 12 maaş 1600 komi sizce girsemi yoksa azmi
    Asgari ücretin altında kimse çalışamaz, kölelik, işkur vs. gibi saçma yorumlara aldanmayın. Burası maalesef Türkiye, aç kalma yaşamaya çalış...

    Bar, Restaurant vs. gibi yerlerde çalışanlardan öğrendiğime göre;

    Bu tür yerler maaş vermek yerine, iş yerinin kazancının belli bir oranını çalışanlara dağıtan bir sistem ile çalışıyorlarmış. Kazanç yok ise; maaş bile yokmuş!

    İhtiyacını giderene kadar çalışmanı tavsiye ederim.