ynR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asgari ücretin altında kimseyi çaliştirilamaz + 8 saatten fazla da çaliştirilamaz
Bilmiyom patron kış dedi fazla kimse gelmez + 5 6 ay çalış asgerı ücret al dendi