Bilmiyom patron kış dedi fazla kimse gelmez + 5 6 ay çalış asgerı ücret al dendi
ozaman şöyle yapalım sigorta müfettişlerini getirelim ona da aynısını diyebilirmi

öyle bir dünya yok hocam restaurant ve kafeler bunu sürekli yapiyorlar 10 saat çaliştirip 8 saat üzerinden paraları hesap ettiriyorlar sen hem 12 saat çalişacaksın hemde 1600 ₺ alicaksın ? 2018 'de kalmiş senin o patronun

2018 in asgari ücretini verdiğine göre