royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilmiyom patron kış dedi fazla kimse gelmez + 5 6 ay çalış asgerı ücret al dendi
O adam batacak bilgin olsun.

Kölelik sistemi kalktı hocam. Patronu bilgilendirin.