royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler bir restoranta çalışçam ama uygunmu değilmi bilemiyorum sabah 12 akşam 12 maaş 1600 komi sizce girsemi yoksa azmi
Asgari ücretin altında kimse çalışamaz, kölelik, işkur vs. gibi saçma yorumlara aldanmayın. Burası maalesef Türkiye, aç kalma yaşamaya çalış...

Bar, Restaurant vs. gibi yerlerde çalışanlardan öğrendiğime göre;

Bu tür yerler maaş vermek yerine, iş yerinin kazancının belli bir oranını çalışanlara dağıtan bir sistem ile çalışıyorlarmış. Kazanç yok ise; maaş bile yokmuş!

İhtiyacını giderene kadar çalışmanı tavsiye ederim.