• 13-06-2019, 23:52:19
    #1
    Merhaba r10 ailesi bootstrap kodlama ile bir proje yaptım. Aşağıda paylaştığım Bağlantı dan örnek projeyi inceleyip eksilerimi, yapmam gerekenleri ve izlemem gereken yolu söyliyebilirseniz çok sevinirim ayrıca paylaştığım drive linkinden inidirip inceleyip kullanabilirsiniz. Eleştirinin insanı geliştirdiğine inanan birisiyim yeni fikirler ve düşünceler ufkumuzu açar. Hunharca eleştirebilirsiniz.

    https://webnosa.com/ornekproje/

    https://drive.google.com/file/d/1mRe...ew?usp=sharing

    Şimdiden teşekkür ederim
  • 13-06-2019, 23:57:25
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu nasıl bir sunuş kimse güvenip indirmezki ? ne olduğu belli değil.
  • 13-06-2019, 23:59:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    PSD to HTML yapmak sizi daha çok geliştirecektir hocam. Tasarım konusunda problemler mevcut maalesef.

    Bir kaç PSD tasarımı HTML+CSS 'e dökün. Göz alışacak ve ne yapmanız gerektiğini anlayacaksınız

    Bu yolda başarılar dilerim, iyi forumlar.



    AvsarEli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir sunuş kimse güvenip indirmezki ? ne olduğu belli değil.
    Ben indirdim, indirebilirsiniz.
  • 14-06-2019, 00:03:13
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Hunharca eleştirebilirsiniz.
    mazoşistçe bir yaklaşım abi noluyoruz.
  • 14-06-2019, 00:11:24
    #5
    Daha uyumlu renkler tavsiye ederim. Mavi biraz fazla iddialı ?
  • 14-06-2019, 00:13:39
    #6
    AvsarEli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu nasıl bir sunuş kimse güvenip indirmezki ? ne olduğu belli değil.
    Yani burdan banlanmam bi şikayete bakar ve burası gibi bir yeri kaybetmeyi göze alamam.



    Sekosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mazoşistçe bir yaklaşım abi noluyoruz.
    Valla gelişmek için mazoşist olmak gerekiyor. 1 Senedir konyada bir firmada çalışıyorum ve herşeyi çalışan sistemde yanlış yazılan bir kelimeden deli gibi eleştiri yedim en azından yaptığım kodlamadan eleştirileyim
  • 14-06-2019, 00:18:31
    #7
    izbarco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani burdan banlanmam bi şikayete bakar ve burası gibi bir yeri kaybetmeyi göze alamam.
    Kendine göre öyle yorumluyorsun fakat biriside çıkar derki benim bilgilerimi ele geçirdikten sonra ha banlanmış ha banlanmamış. Böyle bir cevap vereceğine eleştiri olarak al bunu ve bir url olarak versen 5-10 kişi yorum yapıp sana yardımcı olacakken 1-2 kişi indirip bakar.
  • 14-06-2019, 00:25:39
    #8
    Renk konstrastlarına ve responsive tasarıma daha fazla dikkat etmeniz lazım. Şahsen ben kontrast uyumu olmadığı sürece düz renk kullanılmasını kolaya kaçma olarak düşünüyorum genelde. Sanırım kullandığınız ekran büyük; benim 14 inç ekranımda iki yerde yazılar birbirinin üstüne biniyor.

    Arama kutusunun yeri kullanışlı gelmedi. Üst kısım (header) her zaman daha iyi bir deneyim sunar.

    Tasarımda JS gerektiren üç bölüm var gibi. Bunlar nedeniyle bootstrap kütüphanesinin tamamını kullanmak gerekmiyor bence. Bunları yapabilen üç beş satırlık alternatif kodlar var artık. Bunları kullanarak sayfa boyutundan tasarruf edilebilir.
  • 14-06-2019, 00:36:06
    #9
    AvsarEli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendine göre öyle yorumluyorsun fakat biriside çıkar derki benim bilgilerimi ele geçirdikten sonra ha banlanmış ha banlanmamış. Böyle bir cevap vereceğine eleştiri olarak al bunu ve bir url olarak versen 5-10 kişi yorum yapıp sana yardımcı olacakken 1-2 kişi indirip bakar.
    Tabiki o şekildede yayınlayabilirdim ama bn daha iyimser düşündüm hani hazır kodlanmış html ihtiyacı olan kullanır gibisinden. Neyse bn tekrar postu düzenliyorum isteyen verdiğim linkten incelesin isteyen indirip incelesin veya kullansın sende istersen incele varsa kodlamada yanlışım söyle



    hsnDnz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Renk konstrastlarına ve responsive tasarıma daha fazla dikkat etmeniz lazım. Şahsen ben kontrast uyumu olmadığı sürece düz renk kullanılmasını kolaya kaçma olarak düşünüyorum genelde. Sanırım kullandığınız ekran büyük; benim 14 inç ekranımda iki yerde yazılar birbirinin üstüne biniyor.

    Arama kutusunun yeri kullanışlı gelmedi. Üst kısım (header) her zaman daha iyi bir deneyim sunar.

    Tasarımda JS gerektiren üç bölüm var gibi. Bunlar nedeniyle bootstrap kütüphanesinin tamamını kullanmak gerekmiyor bence. Bunları yapabilen üç beş satırlık alternatif kodlar var artık. Bunları kullanarak sayfa boyutundan tasarruf edilebilir.
    js gerektiren 3 bölüm var derken slaytlarımı kastetin yoksa başka bi yerimi ?