AvsarEli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendine göre öyle yorumluyorsun fakat biriside çıkar derki benim bilgilerimi ele geçirdikten sonra ha banlanmış ha banlanmamış. Böyle bir cevap vereceğine eleştiri olarak al bunu ve bir url olarak versen 5-10 kişi yorum yapıp sana yardımcı olacakken 1-2 kişi indirip bakar.
Tabiki o şekildede yayınlayabilirdim ama bn daha iyimser düşündüm hani hazır kodlanmış html ihtiyacı olan kullanır gibisinden. Neyse bn tekrar postu düzenliyorum isteyen verdiğim linkten incelesin isteyen indirip incelesin veya kullansın sende istersen incele varsa kodlamada yanlışım söyle



hsnDnz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Renk konstrastlarına ve responsive tasarıma daha fazla dikkat etmeniz lazım. Şahsen ben kontrast uyumu olmadığı sürece düz renk kullanılmasını kolaya kaçma olarak düşünüyorum genelde. Sanırım kullandığınız ekran büyük; benim 14 inç ekranımda iki yerde yazılar birbirinin üstüne biniyor.

Arama kutusunun yeri kullanışlı gelmedi. Üst kısım (header) her zaman daha iyi bir deneyim sunar.

Tasarımda JS gerektiren üç bölüm var gibi. Bunlar nedeniyle bootstrap kütüphanesinin tamamını kullanmak gerekmiyor bence. Bunları yapabilen üç beş satırlık alternatif kodlar var artık. Bunları kullanarak sayfa boyutundan tasarruf edilebilir.
js gerektiren 3 bölüm var derken slaytlarımı kastetin yoksa başka bi yerimi ?