Renk seçimin berbat gözlerim kanadı.
Çok zevksizsin bence bu işi bırak.
Bunu tasarlarken ne kullandın, bir psikologa düşündün mü hiç ?
Eleştiri İstiyorum !
14
●454
- 14-06-2019, 00:44:23tasarımı bana ait değil bnde çok renk uyumu göremedim ama kodlamayı pekiştirme amaçlı yapmıştımrahatadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ediyorumsReborn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahahahhaOus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben tasarlasam emin ol ülkeye sokmazlar ruh halim çok iyi değil : )
- 14-06-2019, 00:48:48Slaytlar ve hamburger menü.izbarco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2019, 00:48:56Alınma birader hunharca eleştirin demişsinizbarco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-06-2019, 00:53:06Yok canım ne alınması kendimi biliyom bi kere tasarım denedim 2. kez bakamadımOus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ben tasarlasam emin ol ülkeye sokmazlar ruh halim çok iyi değil : )