izbarco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tasarımı bana ait değil bnde çok renk uyumu göremedim ama kodlamayı pekiştirme amaçlı yapmıştım





Teşekkür ediyorum





hahahahha Ben tasarlasam emin ol ülkeye sokmazlar ruh halim çok iyi değil : )
Alınma birader hunharca eleştirin demişsin