Bu nasıl bir sunuş kimse güvenip indirmezki ? ne olduğu belli değil.
Yani burdan banlanmam bi şikayete bakar ve burası gibi bir yeri kaybetmeyi göze alamam.

mazoşistçe bir yaklaşım

abi noluyoruz.
Valla gelişmek için mazoşist olmak gerekiyor. 1 Senedir konyada bir firmada çalışıyorum ve herşeyi çalışan sistemde yanlış yazılan bir kelimeden deli gibi eleştiri yedim en azından yaptığım kodlamadan eleştirileyim