Merhaba r10 ailesi bootstrap kodlama ile bir proje yaptım. Aşağıda paylaştığım Bağlantı dan örnek projeyi inceleyip eksilerimi, yapmam gerekenleri ve izlemem gereken yolu söyliyebilirseniz çok sevinirim ayrıca paylaştığım drive linkinden inidirip inceleyip kullanabilirsiniz. Eleştirinin insanı geliştirdiğine inanan birisiyim yeni fikirler ve düşünceler ufkumuzu açar. Hunharca eleştirebilirsiniz.

https://webnosa.com/ornekproje/

https://drive.google.com/file/d/1mRe...ew?usp=sharing

Şimdiden teşekkür ederim