• 15-07-2008, 19:13:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ben siteme özel üyelik diye birşey getirdim. Yani paralı üyelik. Ben daha ilerde olmasını düşünüyorum ama denemek için şu an açtım konuyu. Sizce doğru mu yapmışım? Bu sistemi şu an için mi yoksa tamamen mi kaldırmalıyım? Özellikleri nasıl arttırabilirim? Her türlü öneri ve görüşlerinizi alabilir miyim?

    Konu şu:

    Merhaba,

    Hem sitemizin daha hızlı bir şekilde çalışması için hem de daha kaliteli bir platform yaratmak için paralı üye
    ( Özel üyelik ) alımını başlatmış bulunmaktayız.

    Nedir bu özel üyelik?

    Özel üyelik, diğer üyelerden farkı olan bir üyelik sistemidir. Yani diğer üyelerden biraz daha farkınız olacak, kullanabildiğiniz özellikler artacak.

    Peki kullanabileceğimiz özellikler neler?

    İmzada istediğiniz kadar resim, istediğiniz kadar yazı kullanabileceksiniz.

    Özel mesaj kotanız 500 mesaja çıkarılacaktır. (Normal de 50 mesaj)

    Konu açarken istediğiniz kadar resim ekleyebileceksiniz ( Normalde bir konuda en fazla 5 resim ekleyebilirsiniz. )

    Kullanıcı adınız kalın ve sizin istediğiniz renkte olacaktır.

    Sadece özel üyelerin ulaşabileceği bir bölüm oluşturup burada özel üyelerle sohbet edip, bilgi paylaşımı yapabileceksiniz.

    Siteye site tanıtımı kategorisi açılacaktır ve burada istediğiniz siteyi sabit konu olarak ayarlayabileceksiniz.

    Sitede istediğiniz bir kategoride moderatör görevini üstleneceksiniz.

    İstediğiniz zaman üye adınızı ( nickinizi ) değiştirebileceksiniz.

    ----------
    Şu anda aklıma gelenler bunlar, özellikleri size cazip gelecek şekilde çoğaltacağım.

    Peki ücreti ne kadar ?

    Özel üyeliğin ücreti bir aylık 5 YTL 'dir. Ödemelerinizi bana özel mesaj atarak ya da bu konu üzerinden mesaj atarak benden hesap numaramı isteyebilirsiniz.

    Ve her türlü soru, görüş ve eleştirilerinizi yine bu konu üzerinden belirtiniz.

    ---

    Ayrıca konu linki: Özel üyelik sistemimiz devrede

    Sizin düşünceleriniz nelerdir?
  • 15-07-2008, 19:21:12
    #2
    bence siteniz belli bir noktaya geldiğikten sonra geçebilirsiniz. daha avantajlı.
  • 15-07-2008, 19:22:35
    #3
    Bencede 24 Üyeden Kimse Kolay Kolay Özel üyeliğe geçmez.Ama 5K ve Daha Fazla üyelikte özel üyelik sistemi sizin için avantajlı olabilir
  • 15-07-2008, 19:24:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Bakınız;

    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha ilerde olmasını düşünüyorum ama denemek için şu an açtım konuyu.
    demişim. Bende o şekilde düşündüm ama bir an aklıma geldiği için konu açmak için sabırsızlandım, merak yani
  • 15-07-2008, 19:24:31
    #5
    aylık 5 ytl her seferide havale zor iş ya pp subscription olayına giriceksin ki yerli kullanıcı pp kullanmaz yada bu işi unutacaksın İşin zor..

    yapacaksan bir kerelik ücret almalısın bence.
  • 15-07-2008, 19:28:37
    #6
    Zyxel ayrıca forumdakileri zorlama başlığı okudum da
  • 15-07-2008, 19:29:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    :S Neden ki? Saten özel üyelik alan biri mecburen o parayı vermek zorunda. E o zaman 15 dakikasını ayırıp bankaya gidemez mi? Bence işim zor değil, hele bir hit alsın sitem...

    Edit: Yok ya kimseyi zorlamıyorum tam okumadın sanırım.
  • 15-07-2008, 19:31:10
    #8
    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    :S Neden ki? Saten özel üyelik alan biri mecburen o parayı vermek zorunda. E o zaman 15 dakikasını ayırıp bankaya gidemez mi? Bence işim zor değil, hele bir hit alsın sitem...

    Edit: Yok ya kimseyi zorlamıyorum tam okumadın sanırım.
    15 dk sını ayırıp bankaya gitmez hele 5 ytl için hiç gitmez. hele ele 5 ytl göndermek için masraf ödemek hiç istemez. bence yani
  • 15-07-2008, 19:35:43
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bence size cevap yazanı özel üye yapın sonrada konuyu kilitleyin bitsin. Niye özel üye olayım ki bana milli piyango sonuçlarını mı vereceksiniz ne vereceksiniz. Olayı abartmayın. her şeyin zamanı var ve o zamana da daha yıllar var.