Bence size cevap yazanı özel üye yapın sonrada konuyu kilitleyin bitsin. Niye özel üye olayım ki bana milli piyango sonuçlarını mı vereceksiniz ne vereceksiniz. Olayı abartmayın. her şeyin zamanı var ve o zamana da daha yıllar var.
Bu üyelik r10 da bile var, ama senin haberin yok sanırım
15 dk sını ayırıp bankaya gitmez hele 5 ytl için hiç gitmez. hele ele 5 ytl göndermek için masraf ödemek hiç istemez. bence yani
Ya adam saten özel üyelik olayını beğenmişse 5 YTL ye kıyar diye düşünüyorum. Ne yani özel üyelik almak istemiş ve bankaya gitmekten üşendiği için vaz mı geçecek?
Saten özel üyeliği seçsinler ben nasıl internet bankacılığını kullanacaklarını öğretirim