Bakınız;

Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben daha ilerde olmasını düşünüyorum ama denemek için şu an açtım konuyu.
demişim. Bende o şekilde düşündüm ama bir an aklıma geldiği için konu açmak için sabırsızlandım, merak yani