Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
:S Neden ki? Saten özel üyelik alan biri mecburen o parayı vermek zorunda. E o zaman 15 dakikasını ayırıp bankaya gidemez mi? Bence işim zor değil, hele bir hit alsın sitem...

Edit: Yok ya kimseyi zorlamıyorum tam okumadın sanırım.
15 dk sını ayırıp bankaya gitmez hele 5 ytl için hiç gitmez. hele ele 5 ytl göndermek için masraf ödemek hiç istemez. bence yani