Konu
Özel üyelik sistemimiz devrede
15-07-2008, 19:24:31
#5
MoNaRcH
aylık 5 ytl her seferide havale zor iş ya pp subscription olayına giriceksin ki yerli kullanıcı pp kullanmaz yada bu işi unutacaksın İşin zor..
yapacaksan bir kerelik ücret almalısın bence.