• 18-09-2006, 17:19:55
    #1
    bu programda video'ya yazı nasıl ekleriz ?

    aslında eklemesini becerdim video ekledim yanına yazımı ekledim program üzerinde video ve yazıyı birlikte oynatıyorum ama bu yaptığım video'yu nerden kaydetceğimi bir türlü bulamadım nasıl olduğunu bilen varmı



    birde print screen ekledim http://www.resimload.com/141204/ofC_video.JPG
  • 18-09-2006, 20:45:08
    #2
    beyler yokmu bilen yeni bir site açıyorum ve sadece video eklenmesi kaldı ama sitenin adını yazmadan videoları eklemem olanaksız
  • 18-09-2006, 22:17:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    share ye tıklayacaksın en uste sonra crate video file var solda ustte ona tıkla acılan pencerede en latta custom var ona tıkla kaydetme ekranı acılacak
  • 18-09-2006, 22:27:40
    #4
    eyw kardeş repledim
  • 18-09-2006, 23:07:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gif yapma şeysini kullanmıştım bir ara. O da trial sürümdü. Niye söylediysem şimdi bunu
  • 21-09-2006, 18:17:57
    #6
    beyler bir sorunum daha var şimdi ben .wma videoları .wma olarak kaydediyorum ama görüntü kötü oluyor ve sanki telefon çekimi gibi kare kare hareket ediyor ( sanırım fps ile ilgili ) 256-350 kbps arası nasıl kaydetmeliyim kare kare olmaması için :S
  • 21-09-2006, 19:27:43
    #7
    geçen hafya bende ugraştım ama .wma olarak degil divx olarak kaydediyorum.farklı kaydet dedigimde belirliyordum herhalde,tam hatırlamıyorum şuan.ama dvd,divx gibi seçenekler vardı...kalitesi de tabiki güzel oluyordu
  • 21-09-2006, 19:59:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    ben de kullanıyorum ama bi turlu kaydedemedim kayıt aşaması %60 civarında iken pc kendi kendini resetliyor napabilirim...