Konu
Ulead VideoStudio kullanan varmı ??
18-09-2006, 23:07:58
#5
GreedyMemory
Üyeliği durduruldu
Gif yapma şeysini kullanmıştım bir ara. O da trial sürümdü.
Niye söylediysem şimdi bunu