geçen hafya bende ugraştım ama .wma olarak degil divx olarak kaydediyorum.farklı kaydet dedigimde belirliyordum herhalde,tam hatırlamıyorum şuan.ama dvd,divx gibi seçenekler vardı...kalitesi de tabiki güzel oluyordu