Konu
Ulead VideoStudio kullanan varmı ??
21-09-2006, 19:27:43
#7
fatihbaz
geçen hafya bende ugraştım ama .wma olarak degil divx olarak kaydediyorum.farklı kaydet dedigimde belirliyordum herhalde,tam hatırlamıyorum şuan.ama dvd,divx gibi seçenekler vardı...kalitesi de tabiki güzel oluyordu