Konu
Ulead VideoStudio kullanan varmı ??
21-09-2006, 18:17:57
#6
Coojo
beyler bir sorunum daha var şimdi ben .wma videoları .wma olarak kaydediyorum ama görüntü kötü oluyor ve sanki telefon çekimi gibi kare kare hareket ediyor ( sanırım fps ile ilgili ) 256-350 kbps arası nasıl kaydetmeliyim kare kare olmaması için :S