beyler bir sorunum daha var şimdi ben .wma videoları .wma olarak kaydediyorum ama görüntü kötü oluyor ve sanki telefon çekimi gibi kare kare hareket ediyor ( sanırım fps ile ilgili ) 256-350 kbps arası nasıl kaydetmeliyim kare kare olmaması için :S