Konu
Ulead VideoStudio kullanan varmı ??
21-09-2006, 19:59:55
#8
123oo
Üyeliği durduruldu
ben de kullanıyorum ama bi turlu kaydedemedim kayıt aşaması %60 civarında iken pc kendi kendini resetliyor napabilirim...