• 11-09-2006, 22:43:20
    #1
    Kaç gündür hesab kapanıyodu.Tekrar aktif ediyodum bugün girdiğimde "Account Suspended" yazıyordu sanırım banlanmışım
  • 11-09-2006, 23:32:31
    #2
    kodlarda oynama yqpmışsın galiba
    giriş yap sonra orda yeniden kodları al sitene ekle
    sonra tekrar onayla gibi şey vardı ona tıkla düzelir.
  • 11-09-2006, 23:53:14
    #3
    Üyeliği durduruldu
    webrlis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kodlarda oynama yqpmışsın galiba
    giriş yap sonra orda yeniden kodları al sitene ekle
    sonra tekrar onayla gibi şey vardı ona tıkla düzelir.
    aynen öyle. eğer hala olmuyorsa bil ki kökten banlanmışın.
  • 11-09-2006, 23:57:15
    #4
    yok walla kodlarda bi tek şöyle oynama yaptım logosunun boyunu küçülttüm o kadar. Böyle yazıyor.

    "ACCOUNT SUSPENDED

    You violated our Terms and Conditions 3 times, account suspended.
    "
  • 11-09-2006, 23:59:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    webratör adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok walla kodlarda bi tek şöyle oynama yaptım logosunun boyunu küçülttüm o kadar. Böyle yazıyor.
    "ACCOUNT SUSPENDED
    You violated our Terms and Conditions 3 times, account suspended.
    "
    işte o yaptığın üye olurken belirtilen kurallara göre yasak!
  • 11-09-2006, 23:59:54
    #6
    3. cü de banlamışlar seni çekirge bi zıplar 2 zıplar 3.sünde extreme kapar

    eğer sen düzelttiysen başkası senin extreme kodunu kullandığı için banlanmış olabilirsin,haberin ola
  • 12-09-2006, 00:00:30
    #7
    tamam boyutlarlada oynamayacaktın
    3 kez kuralları ihlal ettin. bizde hasabı kapadık diyor

    benim dediğimi bi yap olmazsa hepten gitmiş demektir.
  • 12-09-2006, 00:01:47
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Nigel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. cü de banlamışlar seni çekirge bi zıplar 2 zıplar 3.sünde extreme kapar
    eğer sen düzelttiysen başkası senin extreme kodunu kullandığı için banlanmış olabilirsin,haberin ola
    başkasının kullanmasıyla kapatmazlar. profilinde web adresin var orayı baz alırlar.
  • 12-09-2006, 00:04:18
    #9
    artık extreme bile banlıyorya daha hiç bişi söylemiyorum ben biz sponsorlardan kaçıyorduk banlamasınlar diye artık extreme'de banlamaya başladı