Konu
extreme sapıttı..
12-09-2006, 00:00:30
#7
webrlis
tamam boyutlarlada oynamayacaktın
3 kez kuralları ihlal ettin. bizde hasabı kapadık diyor
benim dediğimi bi yap olmazsa hepten gitmiş demektir.