Konu
extreme sapıttı..
11-09-2006, 23:59:54
#6
Nigel
3. cü de banlamışlar seni çekirge bi zıplar 2 zıplar 3.sünde extreme kapar
eğer sen düzelttiysen başkası senin extreme kodunu kullandığı için banlanmış olabilirsin,haberin ola