Nigel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3. cü de banlamışlar seni çekirge bi zıplar 2 zıplar 3.sünde extreme kapar
eğer sen düzelttiysen başkası senin extreme kodunu kullandığı için banlanmış olabilirsin,haberin ola
başkasının kullanmasıyla kapatmazlar. profilinde web adresin var orayı baz alırlar.