Konu
extreme sapıttı..
12-09-2006, 00:04:18
#9
VEGA
artık extreme bile banlıyorya daha hiç bişi söylemiyorum ben
biz sponsorlardan kaçıyorduk banlamasınlar diye artık extreme'de banlamaya başladı