• 09-06-2008, 09:09:13
    #19
    Bu ay sonuna açılacak gibi duruyor.
  • 01-07-2008, 10:47:21
    #20
    bir ay daha geçti açılmadı. hakikaten önemli benim için şimdiki tahminleriniz nedir?
  • 01-07-2008, 11:26:23
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yakında açılacak
    ttnet video da tutmaz nasıl olsa açarlar
  • 01-07-2008, 11:29:56
    #22
    opendns ile
    http://youtube.com adresinden giriş yapabiliyorum.. www siz..
    tam açılması da bulur 3-4 haftayı
  • 01-07-2008, 16:00:49
    #23
    yok abi yavaş yavaş ümit kesmeye başladım açılmaz bu yotube açılsada türkiyede popülerligi gün geçtikçe bitiyor ide bu millet nerden izliyor
    metacafe = soğuk
    dailmotion = karışık
    yahoo= ne bilim türk milleti yahoo ya gıcık
    geriye ne var lütfen söyleyin?
  • 01-07-2008, 16:16:55
    #24
    Youtube önce dns ve ip'den engelliydi ama ne hikmetse şu 2 haftadır dns ve ip'den erişim açık.

    Yani youtube'a muhtaç olan büyük başlar youtube'u dns ve ip'den erişime açtılar ki böylelikle onlar ve isteyen herkes kolay bir şekilde erişim sağlayabilsin.

    Türkiye'nin interneti bilinçsiz,dengesiz,özgürlük,rekabet nedir bilmeyen insanların elinde ve bu güçler istedikleri her şeyi yapıyor , yaptırıyorlar.

    Bu olayı bazıları bildiklerini sanıyor,bazıları bilmezden geliyor,bazıları'da gerçekden bilmiyor.

    Söylenecek çok şey var ama takan kim? bu yasa oldukça daha neler olur.
  • 01-07-2008, 19:55:37
    #25
    youtube'yi farklı kılan çeşitli videoların olmasıdır. Atıyorum diger video sitelerine günde 100 video yükleniyorsa youtubeye 200 yükleniyordur. Bir şarkıcıya ait 1 şarkıyı dinlerken diger şarkılarıda altında gorebiliyorum ve bu beni youtubeye çekiyor. Dizi sitelerinin sahipleri falan hep youtubeye kullandıklarından yuotube zorunlu ihtiyaç durumuna geldi. Kapanmasında Ata'mıza hakaretle falan yada siyasilerle alakası yok. ttnet interneti tekelleştirmeye çalışıyor, mp3 sitesi açıyor video sitesi açıyor onlara giden bize gelsin diyor ve binbir bahaneyle kapatabiliyorlar siteyi.
  • 01-07-2008, 20:12:43
    #26
    GqN
    Üyeliği durduruldu
    acilirmi acilmazmi kim bilir
  • 01-07-2008, 20:23:55
    #27
    Açılsa da açılmasa da herkes bir yolunu bulmuş giriyor zaten.
    Şuan dns ve ip çalışıyor diye biliyorum yani kapatılma göstermelik diyebiliriz.
    Ayrıca youtube yöneticilerinin açılsın diye çok uğraştıklarını da sanmıyorum. Bknz. veoh.com adamlar getirinizden çok götürünüz var dediler kapattılar.
    Youtube bu yine açılır yine kapanır